Asiakaskokemuksen ja brändinhallinnan ammattilaiseksi
Asiakaskokemuksen merkitys yritysten kilpailukeinona korostuu yhä enemmän. Brändin luotettavuus sekä hyvän asiakaskokemuksen tuottaminen vaatii yritykseltä vahvaa sitoutumista, organisoitumista ja uudenlaista johtajuutta. Tällä ylempään ammattikorkeakoulututkintoon (YAMK) johtavalla koulutuksella saat uutta tietoa ja työkaluja organisaatiollesi vastata näihin haasteisiin.
Koulutuksen tavoitteena on syventää osaamista ja tuottaa opiskelijoille uutta tietoa liiketoiminnan kehittämisestä asiakasnäkökulmasta. Koulutuksen keskiössä ovat brändijohtaminen, liiketoimintastrategiat ja -verkostot sekä asiakkaiden ja asiakasprosessin ymmärtäminen.
Koulutuksen avulla opit etsimään ja käyttämään uusinta tietoa sekä tunnistamaan organisaation kehittämis- ja muutostarpeet. Opintojaksoihin liittyvät oppimistehtävät sekä tutkintoon kuuluvan opinnäytetyön voit linkittää oman organisaatiosi kehittämiseen.
Koulutus järjestetään verkkototeutuksena. Opintoihin liittyviä virtuaalitapaamisia ja webinaareja järjestetään 1–4 kertaa kuukaudessa iltaisin. Opintojaksoihin sisältyy paljon itsenäistä opiskelua sekä myös pienryhmätyöskentelyä. Koulutuksen kesto on kaksi vuotta, mutta mahdollisten aiempien opintojen ja työssä hankitun osaamisen kautta voit valmistua nopeammin.
Asiakaskokemuksen merkitys yritysten kilpailukeinona korostuu yhä enemmän. Brändin luotettavuus sekä hyvän asiakaskokemuksen tuottaminen vaatii yritykseltä vahvaa sitoutumista, organisoitumista ja uudenlaista johtajuutta. Tällä ylempään ammattikorkeakoulututkintoon (YAMK) johtavalla koulutuksella saat uutta tietoa ja työkaluja organisaatiollesi vastata näihin haasteisiin.
Koulutuksen tavoitteena on syventää osaamista ja tuottaa opiskelijoille uutta tietoa liiketoiminnan kehittämisestä asiakasnäkökulmasta. Koulutuksen keskiössä ovat brändijohtaminen, liiketoimintastrategiat ja -verkostot sekä asiakkaiden ja asiakasprosessin ymmärtäminen.
Koulutuksen avulla opit etsimään ja käyttämään uusinta tietoa sekä tunnistamaan organisaation kehittämis- ja muutostarpeet. Opintojaksoihin liittyvät oppimistehtävät sekä tutkintoon kuuluvan opinnäytetyön voit linkittää oman organisaatiosi kehittämiseen.
Opintojen keskeisenä sisältönä ovat brändinhallinta ja asiakasprosessien kehittäminen sekä muuttuvan liiketoimintaympäristön tarjoamat haasteet. Täydentävään osaamiseen on tarjolla opintoja liittyen esimerkiksi asiakasanalytiikkaan sekä myyntiin ja asiakassuhteiden rakentamiseen. Voit rakentaa näistä sekä muista maisteritason opinnoista omia vahvuuksiasi ja tavoitteitasi tukevan kokonaisuuden.
Koulutus järjestetään verkkototeutuksena. Opintoihin liittyviä virtuaalitapaamisia ja webinaareja järjestetään 1–4 kertaa kuukaudessa iltaisin. Opintojaksoihin sisältyy paljon itsenäistä opiskelua sekä myös pienryhmätyöskentelyä. Koulutuksen kesto on kaksi vuotta, mutta mahdollisten aiempien opintojen ja työssä hankitun osaamisen kautta voit valmistua nopeammin.
Ylemmässä AMK-tutkinnossa opintojen keskiössä on opinnäytetyö, jonka tavoitteena on työelämän tutkimuksellinen kehittäminen. Opiskelija voi toteuttaa opinnäytetyön omalle työpaikalleen tai ammattikorkeakoulun hankkeessa.
Opinnäytetyössä opiskelija osoittaa ammatillisen osaamisensa lisäksi taitonsa käyttää erilaisia kehittämistyön ja/tai tieteellisen tutkimuksen menetelmiä sekä kykynsä käyttää tieteellistä kirjallisuutta. Opinnäytetyön tekeminen ajoittuu pääsääntöisesti koko opintojen ajalle.
LAB on kansainvälinen ammattikorkeakoulu. Meillä on maailmanlaajuisesti yli 300 yhteistyökorkeakoulua, joiden kanssa järjestämme vaihto-ohjelmia sekä kehitämme koulutustamme.
Sadat LABin opiskelijat lähtevät vuosittain ulkomaille joko harjoitteluun tai opiskelemaan. Osassa koulutuksistamme on mahdollisuus myös kaksoistutkinnon (double degree) suorittamiseen. Kaksoistutkinnon suorittanut saa tutkinnon sekä LABista että ulkomaalaisesta yhteistyökorkeakoulusta.
LABiin tulee vuosittain paljon opiskelijoita ympäri maailmaa. Meillä opiskelee 1200 kansainvälisiä tutkinto-opiskelijaa lähes 90 eri maasta. Opiskelu on siis aidosti kansainvälistä, vaikka ei ulkomaille lähtisikään.
LABissa opiskelijat pääsevät tekemään yhteistyötä yritysten ja työyhteisöjen kanssa jo opintojen aikana. Opintoihin voi kuulua esimerkiksi suoraan oman alan työnantajille tehtäviä projekteja ja harjoitustöitä.
Erilaiset oppimisympäristöt, kuten opiskelijoiden osuuskunnat, vahvistavat kytköksiä aitoon vuorovaikutukseen työelämän kanssa koko opintojen ajan. LAB-ammattikorkeakoulu tekee tiivistä yhteistyötä samaan korkeakouluyhteisöön kuuluvan LUT-yliopiston kanssa.
LAB on työ- ja elinkeinoelämän innovaatiokorkeakoulu, mikä näkyy muun muassa työelämäläheisissä tutkinnoissa ja alueita palvelevassa tutkimus- ja innovaatiotoiminnassa (TKI). Toimintamme ydin on kestävän, vastuullisen ja uudistavan kasvun tukeminen aineettoman arvonluonnin, monikäyttöisten materiaalien ja ihmisten hyvinvoinnin kautta.