EDU-Creating New Customer Value

ESITTELY:
EDUCRO projekti on kolmen toimijan yhteistyötä: koulutusorganisaatiot, kulttuuriorganisaatiot ja opiskelijat. Tavoitteena on, että toimijat hyötyvät yhteistyöstä seuraavilla tavoilla:
- Koulutusorganisaatiot kehittävät koulutusta, joka perustuu kulttuuri- ja matkailuorganisaatioiden tarpeisiin;
- Alueen yhteistyöorganisaatiot hyötyvät verkostoitumisesta ja yhteistyöstä yli toimialojen; tavoitteena on luoda uusia kulttuurituotteita- ja palveluita sekä samalla uusia työmahdollisuuksia;
- Opiskelijat oppivat ja hyötyvät yhteistyöstä mahdollisten tulevien työnantajien kanssa.
TAVOITEET:
- Lisätä nuorten ja aikuisten koulutustasoa ja varmistaa osaavan työvoiman saatavuus;
- Kehittää kansainvälinen toimiva interaktiivinen yhteistyö;?
- Kehittää sisältöä arvonluontiin ja samalla työelämä-lähtöistä koulutusta;
- Jakaa tuloksia eri foorumeissa.?
TOIMENPITEET:
- Rekrytoida hankkeeseen 10 paikallista kulttuuri- ja matkailuorganisaatiota Etelä-Karjalasta ja Pietarista;
- Analysoida koulutus- ja kehitystarpeet kulttuuri- ja matkailuorganisaatioissa;
- Luoda kuusi kultturipalvelutuotetta;
- Kehittää työelämä-lähtöistä koulutusta, johon liittyy opettajien opetusvaihto;
- Järjestää 8 työpajaa yhteistyöorganisaatioiden kanssa;
- Kehittää kuusi yhteistä koulutusmenetelmää;
- Jakaa projektin tuloksia julkaisuissa ja osallistua erilaisiin tapahtumiin.
TULOKSET:
- 2 uutta yli kansallisen rajan kehitettävää opintosuunnitelmaa, sisältäen 2 verkko-kurssia;
- 220 henkilöä, alle 24-vuotiaita ja yli 45 vuotiaita, osallistuu koulutustapahtumiin.?
EDUCRO projekti on kolmen toimijan yhteistyötä: koulutusorganisaatiot, kulttuuriorganisaatiot ja opiskelijat. Tavoitteena on, että toimijat hyötyvät yhteistyöstä seuraavilla tavoilla:
- Koulutusorganisaatiot kehittävät koulutusta, joka perustuu kulttuuri- ja matkailuorganisaatioiden tarpeisiin;
- Alueen yhteistyöorganisaatiot hyötyvät verkostoitumisesta ja yhteistyöstä yli toimialojen; tavoitteena on luoda uusia kulttuurituotteita- ja palveluita sekä samalla uusia työmahdollisuuksia;
- Opiskelijat oppivat ja hyötyvät yhteistyöstä mahdollisten tulevien työnantajien kanssa.
TAVOITEET:
- Lisätä nuorten ja aikuisten koulutustasoa ja varmistaa osaavan työvoiman saatavuus;
- Kehittää kansainvälinen toimiva interaktiivinen yhteistyö;?
- Kehittää sisältöä arvonluontiin ja samalla työelämä-lähtöistä koulutusta;
- Jakaa tuloksia eri foorumeissa.?
TOIMENPITEET:
- Rekrytoida hankkeeseen 10 paikallista kulttuuri- ja matkailuorganisaatiota Etelä-Karjalasta ja Pietarista;
- Analysoida koulutus- ja kehitystarpeet kulttuuri- ja matkailuorganisaatioissa;
- Luoda kuusi kultturipalvelutuotetta;
- Kehittää työelämä-lähtöistä koulutusta, johon liittyy opettajien opetusvaihto;
- Järjestää 8 työpajaa yhteistyöorganisaatioiden kanssa;
- Kehittää kuusi yhteistä koulutusmenetelmää;
- Jakaa projektin tuloksia julkaisuissa ja osallistua erilaisiin tapahtumiin.
TULOKSET:
- 2 uutta yli kansallisen rajan kehitettävää opintosuunnitelmaa, sisältäen 2 verkko-kurssia;
- 220 henkilöä, alle 24-vuotiaita ja yli 45 vuotiaita, osallistuu koulutustapahtumiin.?
Toteutusaika
-
Projektin tila
Päättynyt
Toteutusalue
Kansainvälinen
Rahoitus
South-East Finland-Russia CBC

Lue lisää projektista
LABin rooli
Hallinnoija
Yksikkö
Liiketoiminta
Painoala
Aineeton arvonluonti