e-Hospitality – digivieraanvaraisuutta ja -empatiaa digitaalisiin matkailupalvelukohtaamisiin uudessa normaalissa
Näihin kysymyksiin pyrimme löytämään vastauksia tässä "e-Hospitality - digivieraanvaraisuutta ja -empatiaa matkailupalvelukohtaamisiin uudessa normaalissa" -hankkeessa. Viimeistään koronapandemia on osoittanut matkailu-, ravintola-, ja tapahtuma-alan voimakkaan digitalisoitumisen. Asiakaskohtaamiset siirtyvät yhä vahvemmin verkkoon, jolloin myös kuluttajakäyttäytyminen monikanavaistuu. Näin ollen hankkeen keskeinen tavoite on vahvistaa kilpailukykyä vastaamalla toimintaympäristön muutoksiin ja etsiä ratkaisuita parempaan sähköiseen asiakaskokemukseen.
Hanketta toteutetaan yhdessä Turun ammattikorkeakoulun kanssa. Sen lisäksi tällä e-Hospitality-hankkeella on sisarhanke, jonka toteuttajana on Lapin ammattikorkeakoulu. Hankkeet luovat kolmen maakunnan korkeakoulujen, yritysten ja ulkopuolisten asiantuntijoiden kautta yhteisön ja ekosysteemin. Yhdessä tehdessä on mahdollista jakaa tietoa ja kokemuksia, oppia yhdessä sekä luoda uutta tietoa. Hanke rahoitetaan osana Euroopan Unionin COVID-19 -pandemian johdosta toteuttamia toimia.