Onnistunut palvelukokemus ja sen kehittäminen 4 op (verkkokoulutus)
Koulutuksen sisältö
- onnistuneen palvelukokemuksen merkitys itselle, työyhteisölle ja yritykselle
- oma palveluosaaminen
- asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät ja sen rakentuminen
- asiakastiedon kerääminen ja asiakassegmentointi
- asiakkaan palvelupolku asiakaskokemuksen parantamisen työkaluna
- palvelukokemuksen mittaaminen ja arviointi
- palvelukokemuksen parantaminen
Voit hakea koulutukseen jos olet toiminut asiakaspalvelun vastuutehtävissä, esimiestehtävissä tai yrittäjänä. Koulutus on suunnattu työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille.
Osallistujalta edellytetään mahdollisuutta osallistua itsenäiseen ja verkkovälitteiseen opetukseen. Tietokone ja headset (kuulokkeet) ovat välttämättömät. Luennot nauhoitetaan ja niihin voi palata myös jälkikäteen.
Opettajat tarjoavat viikoittain konsultatiivista ohjausta sekä henkilökohtaisena, että ryhmävalmennuksena, johon suositellaan osallistumista.
Lisätietoa koulutuksesta
Kirsi Kallioniemi, kirsi [dot] kallioniemilab [dot] fi, p. 044 708 0543
Tarja Korpela, tarja [dot] korpelalab [dot] fi, p. 044 708 0878
Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta, koulutusneuvontate-toimisto [dot] fi, p. 0295 020 702
Täytä koulutushakemus osoitteessa:
https://www.te-palvelut.fi >> haussa oleva työvoimakoulutus >> haettavan koulutuksen Tiedot-välilehti >>
Sanahaku-kenttään koulutuksen numero 692456 (Lahti) tai 692471 (Kouvola)