Johdatus palvelumuotoiluun
Tässä koulutuksessa ymmärrät perusasiat, miten palvelumuotoilun avulla kehitetään asiakaslähtöisiä, sujuvia ja kannattavia palveluja.
Verkkototeutus
Sisältö
Koulutuksessa tutustutaan palvelumuotoiluun liittyviin käsitteisiin, menetelmiin ja työkaluihin, sekä perehdytään palvelumuotoilun hyötyihin ja tavoitteisiin. Pohdimme mistä vaiheista asiakkaan palvelukokemus muodostuu ja miten yritys voi huomioida asiakkaiden tarpeet ja luoda arvoa.
- Johdatus palvelumuotoiluun
- Palvelumuotoilun hyödyt yritykselle ja asiakkaalle
- Palvelukokemus
- Palvelumuotoilun prosessit
Koulutuksessa on käytännönläheinen ote. Aihetta käsitellään vuorovaikutteisesti ja esimerkkien avulla.
Tavoite
Koulutus kasvattaa ymmärrystä palvelumuotoilusta ja sen keskeisimmistä menetelmistä sekä siitä, mitä konkreettista hyötyä se voi tuoda oman liiketoiminnan ja palvelujen kehittämiseen.
Kohderyhmä
Koulutus sopii palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä palvelun kehittämisestä kiinnostuneille organisaation toimialasta tai koosta riippumatta. Osallistujilla ei tarvitse olla kokemusta palvelumuotoilusta.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Verkkokoulutus. Koulutus jakautuu teoriaosiin ja harjoituksiin.
Kouluttajat
LABin palvelumuotoilun asiantuntijat