
Näkökulmia muotialan digitaalisuuteen
Muotialan yrityksillä on tarve kehittää toimintaansa suuntaan, joka vastaa ketterämmin asiakkaiden muuttuviin tapoihin etsiä tietoa yrityksen tarjoamista tuotteista ja palveluista. Digitaalisuus nähdään yhtenä keskeisenä elementtinä muutoksessa kohti joustavampaa ja asiakaslähtöisempää toimintaa. Digitaalisuus tekstiilin ja muodin alalla on laaja kokonaisuus, joka käsittää muutakin kuin verkkokaupan kehitystä.
Digital & Sustainable Fashion Showroom -projekti järjestää osana Helsinki Design Weekiä tilaisuuden, jossa käydään asiantuntijapuheenvuorojen johdolla keskustelua digitaalisen muodin tekijänoikeuksista, digitaalisuuden mahdollisuuksista liiketoiminnan kehittämisessä sekä digitaalisista työkaluista vastuullisuusviestinnässä.
Lisätiedot:

Tulevat tapahtumat


Tilaa uutiskirje!
» LABin uutiskirje tarjoaa uusimmat kuulumiset suoraan sähköpostiisi kerran kuukaudessa.
» Hakijan uutiskirjeestä saat sähköpostiisi ajankohtaiset tiedot ja vinkit hakemiseen sekä valintaan liittyvissä asioissa.