
Design Forum date: Business, muotoilu ja merkitys
Kuinka liiketoimintaa pitäisi rakentaa, kun vanhat businessmallit ovat murroksessa ja kilpailuetua saavutetaan uusin keinoin? Pärjäävätkö tulevaisuudessa ne yritykset, jotka tavoittelevat nopeaa kasvua vai ne, jotka toimivat pitkäjänteisesti ja vastuullisesti ja tuottavat merkityksellisempiä tuotteita ja palveluita?
Tapahtumassa keskustellaan siitä, kuinka yrityksen kilpailukykyä voidaan parantaa muotoiluosaamisen keinoin, tuottaa arvoa ja merkitystä asiakkaille ja samalla kehittää kestäviä toimintatapoja. Tilaisuus on suunnattu yrityksille ja organisaatioille, jotka kaipaavat vinkkejä ja inspiraatiota strategiaansa ja liiketoimintaansa.
Tapahtuman järjestää Design Forum Finland yhteistyössä Design Venture -ohjelman, LAB-ammattikorkeakoulun ja Lahden tiedeviikon kanssa.
13.30 - 16.00 | Design Forum date: Business, muotoilu ja merkitys Tapahtuman moderoi Maria Ritola, teknologiayrittäjä |
13.30 | Business, muotoilu ja merkitys Petteri Kolinen, toimitusjohtaja / Design Forum Finland |
13.55 | Tarkoituksella kohti epävarmuutta Ville Tikka, CEO / Poem Company |
14.25 | Woodio – designbrändin tarina Petro Lahtinen, perustaja, toimitusjohtaja / Woodio |
14.50 | 200v vanhan teollisuusyhtiön matka designyhtiöksi Mikko Koponen, Myyntijohtaja / Finlayson |
15.15 | Transforming discarded fruit Koen Meerkerk & Hugo de Boon / Fruitleather Rotterdam |
15.50 | Loppusanat Petteri Kolinen, toimitusjohtaja / Design Forum Finland & Maria Ritola, teknologiayrittäjä |