Onnistunut asiakasviestintä
Verkkototeutus
Tavoite
Koulutus antaa työkaluja onnistuneeseen, kohderyhmälähtöiseen asiakasviestintään. Käytännönläheisessä ja toiminnallisessa koulutuksessa puretaan tekstien rakenteita osiin ja muodostetaan niistä parempia kokonaisuuksia, etsitään selkeitä vastineita vaikeille ammattisanoille ja mietitään sopivaa tyyliä ja sävyä.
Kenelle?
Koulutus sopii organisaatioille, jotka haluavat kehittää kirjallista asiakasviestintäänsä
Sisältö
- Haastavat viestintätilanteet ja ratkaisut niihin
- Viestin tärkeimmät elementit
- Tyyli, sävy ja näkökulma
- Jargonista selkosuomeen: sanat luovat mielikuvia
Toteutustapa ja oppimismenetelmät
Verkkokoulutus Zoomissa. Koulutuksessa on sekä tietopohjaa kirjallisen asiakasviestinnän eri keinoista sekä toiminnallisia harjoituksia.
Asiantuntijat
LABin Kielikeskuksen asiantuntijat
Asiakkaidemme kokemuksia:
Hyvin järjestetty ja valmisteltu koulutus, jossa tehtävät hyviä.
Käytännönläheinen koulutus, ja kouluttajilla selkeä tapa viestiä.
Läpikäydyt asiat saivat ajattelemaan ja herättelivät, miten jatkossa voisin asiakkaille viestiä.
Kysy lisää!
