Onnistunut asiakasviestintä

Miten kertoa negatiivinen viesti niin, että asiakassuhde säilyy positiivisena? Kuinka olla viestinnässä selkeä ja ratkaista haastavimmatkin tilanteet tyylikkäästi? Käytännönläheisessä Onnistunut asiakasviestintä -koulutuksessa käydään läpi erilaisia kirjallisia asiakasviestintätilanteita ja niiden vaatimuksia viestijälle.
Syksyllä 2022
Laajuus
3 h
Paikka

Verkkokoulutus

Hinta
190 € + alv. 24 % (235,60 € sis. alv.)

Tavoite

Koulutus antaa työkaluja onnistuneeseen, kohderyhmälähtöiseen asiakasviestintään. Käytännönläheisessä ja toiminnallisessa koulutuksessa puretaan tekstien rakenteita osiin ja muodostetaan niistä parempia kokonaisuuksia, etsitään selkeitä vastineita vaikeille ammattisanoille ja mietitään sopivaa tyyliä ja sävyä.  

Kenelle?

Koulutus sopii organisaatioille, jotka haluavat kehittää kirjallista asiakasviestintäänsä

Sisältö

  • Haastavat viestintätilanteet ja ratkaisut niihin
  • Viestin tärkeimmät elementit
  • Tyyli, sävy ja näkökulma
  • Jargonista selkosuomeen: sanat luovat mielikuvia

Koulutuspäivät

Syksyllä 2022 (ajankohta ilmoitetaan elokuussa)

Toteutustapa ja oppimismenetelmät

Verkkokoulutus Zoomissa. Koulutuksessa on sekä tietopohjaa kirjallisen asiakasviestinnän eri keinoista sekä toiminnallisia harjoituksia.

Ryhmäkoko

8 - 20 henkilöä

Asiantuntijat

Joanna Vihtonen, FM, viestinnän lehtori

Heli Kamaja, YTM, viestinnän lehtori

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen aukeaa syksyllä.

Peruutusehdot
Peruutus on ilmoittautumisaikana maksutonta. Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen, mutta ennen koulutuksen käynnistymistä tehdystä peruutuksesta perimme 50 % osallistujamaksusta. Jos koulutuspaikkaa ei ole peruutettu ennen koulutuksen käynnistymistä veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti osoitteeseen taydennyskoulutus@lab.fi. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa.

Asiakkaidemme kokemuksia:

Hyvin järjestetty ja valmisteltu koulutus, jossa tehtävät hyviä.

Käytännönläheinen koulutus, ja kouluttajilla selkeä tapa viestiä.

Läpikäydyt asiat saivat ajattelemaan ja herättelivät, miten jatkossa voisin asiakkaille viestiä.

Kysy lisää!

Joanna Vihtonen
Lehtori
joanna [dot] vihtonenatlab [dot] fi