Myynti ja asiakassuhteiden rakentaminen
Modernin myynnin elementit
Business-to-Business -myynti
Myynnin suunnittelu ja johtaminen
Asiakassuhteen rakentaminen
Asiakasarvonluonti
Asiakkuuksien johtaminen
LAB-ammattikorkeakoulu, verkkokampus
KOULUTUSTASO
YAMK-tasoinen opinto
- ymmärtää asiakkaan ostokäyttäytymistä ja sen muutoksia
- osaa tunnistaa tuloksellisen myynnin keskeiset tekijät myyntiprosessissa
- ymmärtää asiakassuhteiden merkityksen liiketoiminnan kehittämisessä
Itsenäinen työskentely kurssitehtävien parissa.
Tämän sivun Lähiopetuspäivät-kohdan ajankohdat ovat verkkotapaamisia, eivät lähiopetusta fyysisellä kampuksella.
Oppimisympäristö
Moodle, Howspace-oppimisalusta tuntityöskentelyn sekä itsenäisen työskentelyn tukena, Zoom-tuntityöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson laajuus 5 op = 135h opiskelijan työtä.
3 x 4 h vuorovaikutteisia verkko-oppimiskertoja
123 h itsenäistä opiskelua
HUOM.
Liiketalouden YAMK-tasoiselle opintojaksolle osallistuvalta edellytetään seuraava pohjakoulutus: tradenomi (AMK), restonomi (AMK) tai muu korkeakoulututkinto tai opistoasteen tai ammatillisen korkea-asteen tutkinto. Toimitathan meille kopion tutkintotodistuksestasi joko skannattuna tai valokuvattuna ilmoittautumispäivänä, sähköp. avoinamklab [dot] fi . Huom. Peitäthän henkilötunnuksesi loppuosan lähetystä varten tietoturvasyistä.
Arvioitava kirjaessee, kirjadialogiin osallistuminen ja arvioitava itsenäinen harjoitustyö.
Avoimen ammattikorkeakoulun opiskelupaikat täytetään pääsääntöisesti ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen on aina sitova.
Ilmoittautumislinkki julkaistaan tällä sivulla ilmoittautumisen alkaessa.
