Asiakassuhteen johtaminen ja markkinoinnin automaatio
LAB-ammattikorkeakoulu, verkkokampus
KOULUTUSTASO
AMK-tasoinen opinto
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen ja markkinoinnin automaatioon liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja
verkkotradenomi- ja monimuotoryhmille.
Tämän sivun Lähiopetuspäivät-kohdan ajankohdat ovat verkkotapaamisia, ei lähiopetusta fyysisesti kampuksella.
Opintojakson toteutustapa ja ajoitus
Virtuaalitoteutus, pääosin aikaan sitomatonta työskentelyä, lisäksi muutama aikaan sidottu tapaaminen illalla Zoom-yhteyden kautta (yhdessä läsnäolovelvoite).
Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä Moodlessa annettavan aikataulun mukaisesti loka-joulukuussa 2022.
Ennakkotehtävä annetaan ja Moodle-toteutus avataan kaksi viikkoa ennen opintojakson aloitusta eli 15.9.2022.
10 opintopisteen laajuinen opintojakso vaatii noin 270 tuntia opiskelijan työtä.
Avoimen ammattikorkeakoulun opiskelupaikat täytetään pääsääntöisesti ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen on aina sitova.
Ilmoittautumislinkki julkaistaan tällä sivulla ilmoittautumisen alkaessa.
